Guess the Sidemen's Embarrassing Tweets ft. W2S

Objavljeno 1. mar. 2021
Ogledi 1 019 818
39

We each dug up old tweets and... here's what happened lol
follow NOTWOWAYS: notwoways
Harry: slshows.info
callux
callux
__
MY COMPANIES:
notwoways
Website: www.notwoways.com
Instagram: notwoways
Twitter: notwoways
AFTER PARTY
Website: www.afterparty.studio
TWITTER: AfterPartyLDN
INSTA: afterpartystudios
__
If you see this comment saying ' HAHA MAD TINGS '
Business email: business @ callux.co.uk

Callux
Komentarjev  
  • Kian

    Kian

    Pred dnevom

    My birthdays september 17th

  • Xbox1ivePro

    Xbox1ivePro

    Pred 21 dnevom

    7:10

  • Jeffery Shphinxner

    Jeffery Shphinxner

    Pred mesecem

    im not gonna buy those shoes... but they're pretty sick. good shit callux

  • aola wili

    aola wili

    Pred mesecem

    "Why is Vikkstar tweeting me that I'm a BOOM "

  • Farquad

    Farquad

    Pred mesecem

    cal carries weed around in his armpits

  • Ella Thorpe

    Ella Thorpe

    Pred mesecem

    Happy b day callux

  • Luke2005bros

    Luke2005bros

    Pred mesecem

    happy birthday callux

  • miko foin

    miko foin

    Pred mesecem

    “He used to wear shirts... and this looks like a shirt”

    • aola wili

      aola wili

      Pred mesecem

      you just got a shoutout from faze rug that sick get that momentum going g

  • doire aintu

    doire aintu

    Pred mesecem

    “He used to wear shirts... and this looks like a shirt”

  • Josh Lunt

    Josh Lunt

    Pred mesecem

    Gotta love jaffa cakes and banana milkshakes! 😋

  • Josh Lunt

    Josh Lunt

    Pred mesecem

    8:36 😛

    • Josh Lunt

      Josh Lunt

      Pred mesecem

      @miko foin 😛

    • miko foin

      miko foin

      Pred mesecem

      clickbait and a half lmao

  • Josh Lunt

    Josh Lunt

    Pred mesecem

    8:32 😛

    • doire aintu

      doire aintu

      Pred mesecem

      Everyone: Sees gib in the back No one: Gib: Don’t name drop me

  • Ptao Tom

    Ptao Tom

    Pred mesecem

    Everyone: Sees gib in the back No one: Gib: Don’t name drop me

  • FalloutPlays

    FalloutPlays

    Pred mesecem

    Sold out in 3 hours what a achievement

  • Neil Bhan

    Neil Bhan

    Pred mesecem

    Who got notwoways

  • Luxify Fn

    Luxify Fn

    Pred mesecem

    1000th comment

  • niduoe stre

    niduoe stre

    Pred mesecem

    “He used to wear shirts... and this looks like a shirt”

    • Ptao Tom

      Ptao Tom

      Pred mesecem

      haha mad tings

  • Samuel Croucher

    Samuel Croucher

    Pred mesecem

    Omg callux smoked weed 😱🍁

  • Jonno Hicks

    Jonno Hicks

    Pred mesecem

    8:03 people will probably try cancel harry for this

  • subscribe for good luck

    subscribe for good luck

    Pred mesecem

    Any rugrat ??

  • subscribe for good luck

    subscribe for good luck

    Pred mesecem

    Who is here after rug's new video?

    • niduoe stre

      niduoe stre

      Pred mesecem

      and no one would like or reply to this cause they are diehard cuck fans.

  • Drake's Wheelchair

    Drake's Wheelchair

    Pred mesecem

    you just got a shoutout from faze rug that sick get that momentum going g

  • Ꭱite

    Ꭱite

    Pred mesecem

    :)))

  • X-man 10

    X-man 10

    Pred mesecem

    HAHA MAD TINGS

  • Seth Boles

    Seth Boles

    Pred mesecem

    clickbait and a half lmao

  • Alex Vidler

    Alex Vidler

    Pred mesecem

    yo who added the Big Shaq BOOM bleep?? ahahahaha

  • Tharsan J

    Tharsan J

    Pred mesecem

    lit ep.

  • Tharsan J

    Tharsan J

    Pred mesecem

    you mean tobi was 16

  • Rhys

    Rhys

    Pred mesecem

    Those shoes are terrible ngl

  • CharlieTHH

    CharlieTHH

    Pred mesecem

    haha mad tings

  • Jess Handley

    Jess Handley

    Pred mesecem

    cool nice sweet subscribe😃👍🏻

  • PixelStacker

    PixelStacker

    Pred mesecem

    Harry is carrying YouTube without even posting on his channel absolutely

  • sotuur aeei

    sotuur aeei

    Pred mesecem

    Pov: you're in bed trying to find something to watch...

  • Will B

    Will B

    Pred mesecem

    and no one would like or reply to this cause they are diehard cuck fans.

  • Will B

    Will B

    Pred mesecem

    Can someone tell me a good reason why they buy those shoes? Literally anyone but callux. They look like blocks of bullshit on your feet.

    • Joe Mama

      Joe Mama

      Pred mesecem

      I’m a fan of callux but there’s no way I’d wear those 💀

  • Callum Pritchard

    Callum Pritchard

    Pred mesecem

    The final frame of Harry looking at the screen has got to be turned into a meme

    • sotuur aeei

      sotuur aeei

      Pred mesecem

      Your lisp is horrible

  • sannio komi

    sannio komi

    Pred mesecem

    Everyone: Sees gib in the back No one: Gib: Don’t name drop me

  • Samar Malhotra

    Samar Malhotra

    Pred mesecem

    you're a *boom*

  • Allan Philip

    Allan Philip

    Pred mesecem

    Everytime it was bleeped , I heard "mong" , I was in tears 😂😂😂🤣💀

  • Cheesy Willy

    Cheesy Willy

    Pred mesecem

    Gays

  • Super_Saucy_ Gaming

    Super_Saucy_ Gaming

    Pred mesecem

    Anyone else feel like cal has looked better since he has been doing good lately

    • sannio komi

      sannio komi

      Pred mesecem

      gunburn!

  • Lv slots

    Lv slots

    Pred mesecem

    Callux your a wicked entrepreneur and funny guy but them kicks are dry bro

    • vinasu maaj

      vinasu maaj

      Pred mesecem

      Great video

  • huttio srreu

    huttio srreu

    Pred mesecem

    Callux: Why the f*ck is vik tweeting that im a boom The censoring was sending me this vid 💀

    • vinasu maaj

      vinasu maaj

      Pred mesecem

      I swear callux can't do a video without putting sidemen in the title

  • Yes Man

    Yes Man

    Pred mesecem

    Yes

  • Seddy

    Seddy

    Pred mesecem

    "made some sneakers" who calls them sneakers. What a fucking tool.

    • huttio srreu

      huttio srreu

      Pred mesecem

      Lol why was I getting all these right

  • Dan Plays COD

    Dan Plays COD

    Pred mesecem

    The selective butane oppositely trip because overcoat hopefully harm a a sad property. giddy, outgoing butane

  • Kyle

    Kyle

    Pred mesecem

    Shoes be looking like khaki coloured lego blocks

  • YouTube

    YouTube

    Pred mesecem

    Here for the comment about YouTube that got no likes... 😬
    LOVE THAT YOU DIDN'T QUIT HARRY! 🤪

    • Womp

      Womp

      Pred 16 dnevi

      20 likes lmao

    • Hemantha L

      Hemantha L

      Pred 19 dnevi

      Nani this is the legit SLshows channel

    • Doctor Laughtor

      Doctor Laughtor

      Pred 24 dnevi

      @Ishy B king shit

    • Fat Man Plays

      Fat Man Plays

      Pred mesecem

      Honestly just quit you channel is dead SLshows

    • Ishy B

      Ishy B

      Pred mesecem

      Catch this ratio SLshows

  • Lets_WrapItUp

    Lets_WrapItUp

    Pred mesecem

    16 on trending !!

  • Doc main

    Doc main

    Pred mesecem

    Your lisp is horrible

  • Ceaira Terpack

    Ceaira Terpack

    Pred mesecem

    The poised custard globally complete because noise fortuitously jump during a petite spike. alert, oafish squash

  • Homayra

    Homayra

    Pred mesecem

    Tobi doesn't deserve this slander

  • soniyu ziuy

    soniyu ziuy

    Pred mesecem

    Cals doing so well for himself and im so proud of him ❤

  • Miloš Popović

    Miloš Popović

    Pred mesecem

    gunburn!

    • vinasu maaj

      vinasu maaj

      Pred mesecem

      I'm 30 IQ pts higher than Mr.Vikram. ;P

  • Jay Bevoman

    Jay Bevoman

    Pred mesecem

    I swear callux can't do a video without putting sidemen in the title

    • vinasu maaj

      vinasu maaj

      Pred mesecem

      3:16 as soon as i heard that tweet i instantly knew it was jj

  • Bentley Baartman

    Bentley Baartman

    Pred mesecem

    Great video

  • tobias Oliver

    tobias Oliver

    Pred mesecem

    Toby so innocent and Polite you wouldn't think he was a horny bull

  • MK 000

    MK 000

    Pred mesecem

    lets gooo

  • Michae l

    Michae l

    Pred mesecem

    8:58 Cher Loyd was 16 at the time of that performance Callux chill out 🤣

  • Fxdezyツ

    Fxdezyツ

    Pred mesecem

    Lol why was I getting all these right

  • Moriz

    Moriz

    Pred mesecem

    Your a boom

  • Oleary boi

    Oleary boi

    Pred mesecem

    Getting someone to go on Meatspjn is ultimate prank

  • Omar

    Omar

    Pred mesecem

    This and the MoreSidemen video really prove that Tobi is not as innocent as he seems
    😂😂

  • Im 960

    Im 960

    Pred mesecem

    i guess simon isnt in the sidemen

  • Trilla 589

    Trilla 589

    Pred mesecem

    This year is really Calluxs year he honestly deserves so much greatness in his life

  • Magnus Rasmussen

    Magnus Rasmussen

    Pred mesecem

    can we just all acknowledge that Harry's arms are looking stronggggggg

  • Flaming Demon

    Flaming Demon

    Pred mesecem

    hi

  • WilmottOntheGo

    WilmottOntheGo

    Pred mesecem

    3:16 as soon as i heard that tweet i instantly knew it was jj

  • Subterranean

    Subterranean

    Pred mesecem

    I'm 30 IQ pts higher than Mr.Vikram. ;P

  • H

    H

    Pred mesecem

    HAHA MAD TINGS

  • Jack Brock

    Jack Brock

    Pred mesecem

    1000th comment

  • Leonard Kool

    Leonard Kool

    Pred mesecem

    💗🥵

  • Soinas Doyi

    Soinas Doyi

    Pred mesecem

    Harry: Who posted the tweet? Callux: What Platform?

  • Nxthe

    Nxthe

    Pred mesecem

    More More Sidemen 2.0

  • pablo tu

    pablo tu

    Pred mesecem

    HAHA MAD TINGS

  • ulanchique

    ulanchique

    Pred mesecem

    this man is killing it on yt. big up cal🔝
    ps. editor is different breed 🔥

  • tadsite

    tadsite

    Pred mesecem

    “that's quite a smart tweet” nope, it wasnt, you also didn't understand it, which was crazy and it was you that wrote it.

    • Soinas Doyi

      Soinas Doyi

      Pred mesecem

      Anybody else realize MoreSidemen just nabbed this idea

  • ᴊ2ꜱᴜᴀᴠᴇ

    ᴊ2ꜱᴜᴀᴠᴇ

    Pred mesecem

    what have they got against tobi 🤣

  • Clive ward

    Clive ward

    Pred mesecem

    About 80% of harrys old tweets use the word coon

  • Just Joe

    Just Joe

    Pred mesecem

    Its always good to see W2S featured in a video

  • Spengmeister123

    Spengmeister123

    Pred mesecem

    My boy lux is big time now

  • Dan Gaming

    Dan Gaming

    Pred mesecem

    Those shoes look like mouldy cheese

  • Tao-Jade Smith

    Tao-Jade Smith

    Pred mesecem

    Who is watching this on 3rd march 2021

  • DanielOSullivan

    DanielOSullivan

    Pred mesecem

    Had to get KSI in the thumbnail😂

  • Moziel

    Moziel

    Pred mesecem

    lmao

  • Riccardo Donati

    Riccardo Donati

    Pred mesecem

    Ngl I loved the boom the censored the swear words 🤣

  • Guimy

    Guimy

    Pred mesecem

    Lux: isn't in a sidemen video
    Also Lux: alright fine lemme upload myself then
    *Straight away overtakes the sidemen on trending*

  • The Egocentric Predicament

    The Egocentric Predicament

    Pred mesecem

    6:25 is actually sourmath. Com

  • Harrisey 101

    Harrisey 101

    Pred mesecem

    Harry collabing with his friends so he can nab the video ideas for his sidemen ideas

  • BlackBullYami TV

    BlackBullYami TV

    Pred mesecem

    HAHA MAD TINGS

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    Pred mesecem

    Cals doing so well for himself and im so proud of him ❤

  • N1rsie

    N1rsie

    Pred mesecem

    Anybody else realize MoreSidemen just nabbed this idea

  • Remmborn

    Remmborn

    Pred mesecem

    damn vik got an IQ of 145

  • Adam Family

    Adam Family

    Pred mesecem

    😍😍😍😍nice

  • Faris Hazim

    Faris Hazim

    Pred mesecem

    1:45
    Callux: What platform did the guy *tweet* ?
    Harry: *Twitter*
    Bruh

    • vinasu maaj

      vinasu maaj

      Pred mesecem

      I don't why but I find the "boom" censor very funny😭😂😂

  • Twitch’s Livest

    Twitch’s Livest

    Pred mesecem

    New try not to laugh video

  • 19 dollar Fortnite Card who wants it

    19 dollar Fortnite Card who wants it

    Pred mesecem

    19 dollar Fortnite card who wants it

  • JEF

    JEF

    Pred mesecem

    Hate it when I get gunburned

  • John

    John

    Pred mesecem

    this suxs!

  • anime no fillers

    anime no fillers

    Pred mesecem

    damn sidemen really stole your idea a day later and got more views